fredag 5. september 2014

Dvergedame


En dag i april dro jeg Sylvilel ut i hagen for photoshoot. Det er ei stund siden, bare se på all snøen. Jeg glemte å få bildene over på min maskin før jeg flytta fra Tromsø, så derfor har det tatt litt tid å få dem på nett.

Det mangler noen kostymedeler fra hvordan det så ut i desember - jeg ga bort armbeskytterne mine til kinoen grunnet et anfall av HATER DEM, dvergegenseren min ligger hos ei venninne i Oslo og skjegget må fremdeles flettes og styles etter at jeg rensa det for limrester... Vennligst ignorer husene i bakgrunnen og at jeg er skjegglaus - se på den pene slegga!





Jeg er et mareritt å ta bilder av - sitter stille i to sekunder av gangen,
og hvis det kommer katter gående forbi er konsentrasjonen om å være kul dvergedame blåst av banen...
Sylvilel er utrolig snill som holder ut med meg.



Sleggedegge. Jeg er veldig fornøyd. Vet ikke hvor mange lag maling det er på tingen, jeg malte over en drøss ganger før jeg ble fornøyd, men det var verdt det, malingsjobben lurte en hobbysmed til å tro at den var ekte.

My preciousss.

2 kommentarer:

  1. Kule bilder! Og mulig jeg har sagt dette før, men dang jeg er misunnelig på håret ditt.

    SvarSlett
  2. Jeg vet at jeg har sagt det før, men må slenge med litt enighet om det med håret.
    -Ellemerr

    SvarSlett