tirsdag 3. april 2012

RMR: Satyricon

Satyricon spilte på RMR sist helg. Som en sann sell-out så jeg egentlig bare headlinerne, men det var fordi jeg var på jobb resten av dagen. Fikk prøvd ut køen og det første viktorianske skjørtet jeg har ferdig. Snubla bare i det en gang, og det var fordi det var glatt ute. Også hadde jeg høyhælte sko.

Konserten var grei. Hadde illusjoner om at Satyr skulle være mer skummel og slem og svart, og ikke publikumsvennlig. Svartmetall er kanskje mye teater. Gode musikere er de iallfall.

(c) Steve Nilsen.

En av fotografene foran scena la merke til sminken og de gedigne øyevippene jeg hadde på, og tok noen bilder.

(c) Steve Nilsen.

2 kommentarer:

  1. Så kule bilder. Hva er RMR?

    SvarSlett
    Svar
    1. Rock mot Rus er en festival hvor unge musikere kan opptre på samme scene som etablerte band. Det går musikk nesten i ett i to dager, og det skjer femten meter fra huset mitt så jeg kan likegodt gå, jeg hører alt allikevel.

      Slett